Kompetencje pośrednika pracy - wysoka jakość usług świadczonych dla klientów:


Profesjonalna obsługa klienta

Kontakt z klientem

  • Nawiązywanie kontaktu
  • Budowanie relacji
  • Formy komunikacji
  • Emocje w komunikacji
  • Podtrzymywanie współpracy

Umiejętności identyfikowania potrzeb klienta

  • Sztuka przełamywania barier
  • Odkrywanie oczekiwań klienta
  • Efektywność pracy z klientem

Trudny klient

  • Umiejętność radzenia sobie z emocjami swoimi i klienta
  • Strategie pracy z trudnym klienta

Wybrane aspekty prawne

  • Akty prawne w pośrednictwie pracy
  • Nawiązanie i rozwiązanie stosunku pracyProfesjonalna obsługa klienta

 

Szkolenia

banner

Zapisz ustawienia
Preferencje użytkownika dotyczące plików cookie
Używamy plików cookie, aby zapewnić Ci najlepsze wygodę z korzystania z naszej witryny. Jeśli odrzucisz używanie plików cookie, ta witryna może nie działać zgodnie z oczekiwaniami.
Akceptuję wszystkie
Nie zgadzam się
Czytaj więcej o polityce prywatności...
Analityka
Narzędzia służące do analizy danych w celu pomiaru skuteczności witryny internetowej i zrozumienia jej działania.
Google Analytics
Zgadzam się
Nie zgadzam się
Reklamy
Jeśli wyrazisz zgodę, reklamy na stronie zostaną dostosowane do Twoich preferencji.
Google Ad
Zgadzam się
Nie zgadzam się